HR websites_
Zowel het Máxima Medisch Centrum als het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis hadden behoefte aan een “werkenbij” website voor arbeidsmarktcommunicatie. Samen met de afdelingen personeelszaken hebben we voor beide ziekenhuizen een concept bedacht waarin “story telling” centraal staat.
Medewerkers centraal als ambassadeurs voor hun organisatie. We hebben ze daarom in zowel beeld als video ruim baan gegeven. Hun passies, privé en in hun werk. Gedreven professionals met een verhaal. Waard om gezien te worden.
Onze oplossingen_
Voor beide website zijn we uitgegaan voor een helder ontwerp waarin professionals centraal staat. Natuurlijk bieden de websites de HR afdelingen alle mogelijkheden om hun organisaties te presenteren.
Vacatures worden automatisch opgehaald uit interne reqruitment systemen die beide ziekenhuizen in gebruik hebben. Bezoekers hebben vervolgens de mogelijkheid om online te solliciteren. Ook kunnen bezoekers zich aanmelden voor een vacature alert. Elke week een mail met relevante vacatures.
Bezoek de MMC werkenbijnwebsite.